Tertipurile la care recurg sefii companiei Orange pentru a-si rotunji cifrele de afaceri ar trebui sa ii aduca pe acestia in fata instantelor de judecata. Mare parte din banii care intra in conturile acestor operatori penali sunt obtinuti prin inselatorie. Nu putine sunt cazurile in care clienti de buna credinta au fost obligati sa plateasca dublu un abonament pentru ca escrocii de la Orange au insinuat in abonamentele oamenilor, penalitati, taxe de reziliere a contractelor, clauze ascunse, obligativitatea exprimarii dorintei de inchidere a unui abonament care s-a derulat pe o perioada determinata sau preavize de inchidere cu data scandenta dupa doua luni de la anuntarea dorintei de inchidere a abonamentului.
“Am dat curs unei oferte de la Orange, pentru un abonament de 21 de lei pe luna cu telefon la un leu, si nu am mai reusit sa scap de acesti sarlatani nici pana acum. Pe perioada derularii acelui contract am platit penalitati de intarziere, chiar si pentru o singura zi, de cate 22 sau 23 de lei pe luna. La expirarea acestui abonament mi s-a propus o alta oferta la 8 lei pe luna, timp de 8 luni de zile. Si aici am avut multe probleme cu privire la facturile umflate pe care partenerii Orange nu putem sa mi le descifreze. Practic, la fiecare solicitare de a mi se elibera un desfasurator, mi se spunea ca nu exista o astfel de posibilitate”, ne-a declarat Iulian Cabalau, un iesean care a recidivat in greseala de a se increde in acest operator de telefonie. Omul a mers, zilele trecute, la magazinul Orange de pe pietonalul Stefan cel Mare, nedumerit de ce ii mai vin inca instiintari de plata, dupa 2 luni de la expirarea perioadei contractuale pentru ultimul abonament.
“La solicitarea de a mi se explica de ce mai am acele sume de plata, dupa ce, in luna mai, angajatii de acolo mi-au confirmat plata ultimei facturi, nu a reusit sa imi dea o explicatie. In schimb, am fost intrebat daca am cerut inchiderea abonamentului, lucru pe care nu il facusem pentru ca nu am fost instiintat asupra acestei proceduri. Am sunat la Serviciul Clienti si am cerut acest lucru, dupa ce cu greu am reusit sa prind o operatorare dupa 12 incercari esuate. In loc sa ia act de solicitarea mea, operatoarea mi-a spus ca voi fi contactat de un coleg in termen de 5 zile. In aceasta dimineata (n.r. azi) am fost contactat de un operator Orange care a incercat sa ma abureasca cu un alt abonament sau o cartela de reincarcare ieftina inclusa in abonament, ceva de genul asta. In momentul in care le-am explicat ca nu sunt interesat de nici o oferta a lor, dorinta mea fiind sa revin pe cartela, mi s-a spus ca am un preaviz pana pe 1 septembrie, atunci cand mi se va inchide si abonamentul. Practic, desi contractul pe acest abonament a expirat in luna mai, mi s-au mai emis doua facturi pentru ca nu am solicitat expres inchiderea abonamentului iar acum sunt fortat sa mai platesc alte doua luni pentru un preaviz care contravine oricarui contract comercial. Nu doresc sa fac nici o reclamatie la OPC pentru ca oricum nu imi recuperez prejudiciul, dar tare as mai vrea sa ii vad pe acesti escroci la puscarie, sa vad ca cineva face odata curatenie in aceste companii cu monopol sau nu”, ne-a spus ieseanul tepuit de escrocii de la Orange.