Teparii de la Mamma Mia! Marketing mincinos si clienti prostiti pe fata la pizzeria din centrul Iasului

0
97

Pizzeria Mamma Mia isi continua politica agresiva si mincinoasa de marketing, chiar cu riscul de a calca in picioare interesul si asteptarile clientilor. Principiul bunul simt este incalcat in mod repetat in acest restaurant, iar gestionarea unei relatii corecte fata de clienti este lasata in plan secund. Mai multi clienti s-au plans de faptul ca sunt atrasi in acest local cu ajutorul unor clenciuri mincinoase de marketing, iar odata ajunsi pe mainile personalului ce deserveste acest local, realitatea infirma in cel mai trist mod ceea ce exprima reclama.

In dimineata zilei de 15 februarie trebuia sa ajung la spital cu o ruda din provincie. Pana la intalnirea cu medicul mai aveam vreo ora, asa ca am zis sa mergem sa mancam ceva rapid. I-am propus rudei sa mergem la Pizzeria Mamma Mia, mai ales ca era oarecum aproape, dar si pentru faptul ca aduceau ciorba in 8 minute, asa cum suna reclama. La restaurantul de langa Casa Model era inchis pentru curatenie, desi era ora 10.00, fiindu-ne indicat restaurantul din subsol, de la Guliver. Am facut comanda, care ne-a fost luata in greata, iar apoi nu am mai fost bagati in seama, ospatarii fiind ocupati sa flecareasca. Se adunau cate 4-5 langa bar si nici nu bagau clientii in seama. Intr-un final, dupa mai bine de 20 de minute, ne-a fost adusa si ciorba. In pliantele alea se spunea ca „daca ciorba nu vine in 8 minute, ti-o dam gratis!”. I-am atras atentia ospatarului asupra acestui fapt si angajatul mi-a replicat, zambind complice – „e reclama, domnule!” Ei bine, am muscat-o gratis, dar de alta data nu mai calc in acest local in care clientii sunt tratati ca niste prosti, mintiti pe fata si scursi de bani”, ne-a declarat ieseanul Vlad Ojica.

Patania acestui iesean nu este singulara, din pacate, ceea ce confirma, inca o data, certitudinea putreziciunii serviciilor oferite de acest local, si implicit corectitudinea relatiilor fata de clienti.

Radu SEICARU

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here