Aşa cum rezultă din sondajul QUDAL – QUality meDAL în România, cetăţenii români consideră Iulius Mall ca fiind în topul calităţii în ceea ce priveşte centrele de shopping de pe piaţa românească. Primul studiu QUDAL – QUality meDAL realizat în România arată că atunci când cetăţenii români se gândesc la centre de shopping de cea mai bună calitate pe piaţă, asociază acest concept cu Iulius Mall. Acesta este rezultatul primului studiu QUDAL – QUality meDAL realizat în România, efectuat de organizaţia elveţiană ICERTIAS- International Certification Association GmbH. Organizaţia evaluează experienţa cetăţenilor şi satisfacţia acestora privind calitatea produselor şi a serviciilor de pe piaţă. În cadrul studiului QUDAL – QUality meDAL, consumatorii Români au fost întrebaţi ce ar cumpăra şi ce ar folosi dacă nu s-ar pune problema banilor şi dacă ar trebui să aleagă numai calitatea, la cumpărături şi pentru consum. În categoria centrelor de shopping, cei mai mulţi respondenţi-consumatori români au menţionat că Iulius Mall oferă cel mai înalt nivel de calitate. Întrebările din studiul QUDAL – QUality meDAL au fost deschise, adică respondenţii nu au trebuit să aleagă între mai multe variante prestabilite. Au putut alege liber un nume de producător şi furnizor de servicii care, conform experienţei lor, are cea mai bună calitate în general. În sondajul privind centrele de shopping, respondenţii au avut următoarea cerinţă: “Specificaţi numele centrului de shopping (cu peste 50 de magazine diferite, restaurante, cafenele şi alte facilităţi) care, după experienţa şi opinia personală, oferă cel mai înalt nivel al calităţii pe piaţa românească:”. Majoritatea respondenţilor au răspuns “Iulius Mall”.
Brandul Iulius Mall
În baza rezultatelor primite, Iulius Mall poate purta prestigioasa medalie de aur QUDAL-QUality meDAL şi titlul de “Nr.1 al calităţii”. Brandul Iulius Mall a fost creat de compania Iulius Group, cel mai mare operator şi dezvoltator de centre comerciale de tip mall din România. Compania deţine o reţea naţională ce include patru mall-uri sub brandul Iulius (Iulius Mall Iaşi, Iulius Mall Timişoara, Iulius Mall Cluj, Iulius Mall Suceava) şi ansamblul urbanistic multifuncţional Palas Iaşi. În fiecare an, peste 58 milioane de persoane aleg mall-urile Iulius pentru cumpărături şi petrecerea timpului liber. Studiul QUDAL – QUality meDAL – România 2014/2015 a fost efectuat de organizaţia elveţiană ICERTIAS – International Certification Association GmbH pe teritoriul României, în martie 2014, prin intermediul unui sondaj online şi al metodei CAWI – DEEPMA (Interviu Web Asistat de Calculator – Conştientizare Profundă). 1.200 de cetăţeni români, cu vârsta de peste 15 ani, utilizatori de Internet, au participat la cercetare. Sondajul a acoperit întregul teritoriu al României Studiul QUDAL – QUality meDAL este efectuat în conformitate cu prevederile “Codului Internaţional pentru Cercetare Socială şi de Piaţă” adoptat de Camera de Comerţ Internaţională (ICC) şi Asociaţia Mondială de experţi în cercetare (ESOMAR).
Despre proiectul QUDAL
QUDAL – QUality meDAL (www.qudal.com) este un proiect al casei elveţiene ICERTIAS – International Certification Association GmbH (www.icertias.com) . Proiectul QUDAL cercetează şi premiază companiile (produse, servicii, mass-media, persoanele, cultură şi sporturi etc.) oferind cel mai înalt nivel de calitate într-un anumit teritoriu – în opinia cetăţenilor, adică a consumatorilor înşişi. Scopul proiectului QUDAL este de a atrage atenţia publicului asupra importanţei calităţii în alegerile lor zilnice şi asupra dreptului cetăţenilor la cel mai înalt nivel al calităţii, precum şi la a face mai simplu şi mai uşor pentru consumatori să găsească pe piaţă cele mai bune produse şi servicii din punct de vedere al calităţii. Cercetarea QUDAL – QUality meDAL este în conformitate cu prevederile „Codului Internaţional pentru Cercetare de Piaţă şi Socială” adoptat de Camera de Comerţ Internaţională (ICC) şi Asociaţia Mondială a experţilor în cercetare (ESOMAR). Este important de menţionat că cercetarea QUDAL nu măsoară cotele de piaţă sau puterea unui brand, ci numai şi numai experienţa, satisfacţia oferită de calitatea serviciului şi oferta pe piaţă aşa cum este aceasta percepută de cei intervievaţi.