Specialitățile casei la spelunca Odeon din Podu Ros: trotuare confiscate ilegal, servicii execrabile, urlete, dispreț și aroganță de neam prost

0
139

Amplasat aproape de Podu Roș, la baza pasajului rutier către Nicolina – CUG, restaurantul Odeon nu se poate plânge de lipsa vadului. Soarta a făcut să fie singurul local din zonă, fapt care îl face să fie destul de căutat datorită absenței unei alternative, și nu grație serviciilor oferite.

Oricât ar fi încercat patronatul să dea cu o mână de var pe pereți, să monteze o gresie mai acătării la toaletă, sentimentul că te afli într-o speluncă de cartier persistă. Și asta din cauza clienților de casă, de multe ori dubioși, care își fac veacul seară de seară la mese, fiind deseori preferați de chelneri în detrimentul celorlalți consumatori care, din păcate pentru ei, au ales acest local în speranța că vor beneficia de servicii de calitate.

De altfel, în total dispreț față de comunitate, proprietarii Odeonului au acaparat trotuarul, amplasând câteva mese printre care ești nevoit să te strecori pentru a-ți exercita elementarul drept de a te deplasa într-un spațiu public. Firește, nu sunt excluse coliziunile cu vreun chelner care iese impetuos din interior, cu farfuriile pline de mâncare, incident care poate cauza neplăceri evidente.

Terasa e ticsită de mese, hăhăiala clienților e la tonalități înalte, claxoanele și foiala mașinilor care trec la jumate de metru de incintă îți taie orice speranță că vei avea parte de o masă liniștită.

Am spus masă? Ce se servește în farfuriile de la Odeon poate fi orice, dar numai preparate culinare demne de centrul Iașului nu se poate vorbi.

Opiniile critice ale consumatorilor sunt cât se poate de elocvente, acestea fiind majoritare pe pagina de recenzii a restaurantului.

Nu recomand! Am comandat o porție de shaorma, carnea e foarte sărată și uscată, cartofii sunt uscați și salata nu are niciun gust,pur și simplu varza tăiată necondimentată!” a spus Ingrid Vrabie, o clientă a localului.

Iar dacă mâncarea e sub orice critică, comportamentul personalului e de-a dreptul execrabil, clienții fiind aproape unanimi în această privință.

Nu recomand famiilor cu copii!!! Se țipă la copii, nu se vorbește corespunzător, fără pic de educație. Staff-ul (cel puțin doamna în vârstă) nu are cei 7 ani de acasă și urlă ca o idioată la copii. Dacă nu este permis accesul copiilor în local, ar trebui anunțat acest lucru. Voi face plângere și la OPC pentru acest lucru. Nu ai chef de muncă sau nu știi să te comporți la locul de muncă, schimbă-ți meseria! Nu fă copilul să plângă!”, a scris revoltată Ramona Huncu.

Cea mai proastă deservire!!! O așa zisă manageră care în loc sa gestioneze bunul mers al lucrurilor, îmi zice că nu sunt mesele ei. Urât!!!”, a fost tranșantă Corina Tarna.

Nu recomand din cauza atitudinii pe care o au ospătarii, foarte aroganți, miștocari, zero respect, nu mai zic de lipsa ospitalității din partea domnului ospătar Andrei H. Mi-a fost preluată o comandă și am fost tratată superficial, mâncarea a fost acceptabilă, prețul ok pentru cantitatea pusă. Evitați acest loc, întrucât veți fi tratați de niște obedienți, e clar că intern sunt niste probleme de management. Cel mai probabil și managerul e la fel de „deștept” ca ospătarii. Feriți-vă de o eventuală interacțiune care să vă strice seara”, s-a plâns o altă clientă.

În aceeași notă sunt și alte două relatări ale celor care au avut ghinionul să guste din specialitatea casei: nesimțirea.

O experiență neplacută, am așteptat 45 min pentru o ciorbă, angajații se certau între ei”, spune Manu Damian, în timp ce Gabriela Serea completează: „Ospătari foarte aroganți. După ce le lași nota și pleci, chiar dacă le lași un tips ok pentru o notă mică, încep să fie aroganți ca și cum e restaurantul lor. În ospătărie, lipsa bunului simț nu își are locul”.

Proprietarul Restaurantul Odeon este Petronel Botez, patronul firmei SC Daion Sercom SRL, cea care gestionează activitatea localului.

Deși restaurantul are servicii jalnice, se pare că afacerile merg bine pentru Botez, firma sa înregistrând profituri frumoase, mai ales în ultimii 3 ani. După un recul din anul pandemiei, 2020, când profitul net a fost de 353.000 de lei, a urmat revirimentul din 2021, cu 1.021.089 de lei, apoi 2022 – 809.745 de lei și 2023, cu un maxim de 1.150.635 de lei.

Ce-i drept, să tot faci afaceri cu prostimea care se bucură la un crispy rânced, în mijlocul trotuarului și în stridența claxoanelor, inspirând adânc gazele de eșapament și mai ales mârlănia chelnerilor!

Paul LOVIN

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here