Sefii ziarului din Bucsinescu, pe post de critici literari la lansarea cartii lui Peter H. Frank, de la Libraria Humanitas

0
98

Librăria Humanitas din Piaţa Unirii vă aşteaptă astazi, 24 aprilie, ora 18.00, la lansarea cărţii „M-am săturat să fiu prost. Incursiune în gândirea critică pentru oameni de afaceri şi nu numai“ de Peter H. Frank. La eveniment, participă alături de autor, Toni Hriţac, redactor-şef Ziarul de Iaşi şi Alexandru Lăzescu, redactor-şef Revista 22, presedinte al Colegiului Editorial al „Ziarului de Iasi” si ex-director general al TVR.

O carte „altfel”, într-un sens spectaculos. Vine cu studii de caz şi crezi că este un manual de business, apoi te execută scurt cu exerciţii de logică generală. Oricine va găsi un unghi din care cartea aceasta să îi aducă ceva nou. Pentru mine, cele mai interesante părţi au fost din zona de filozofie a businessului, care sunt tratate senzaţional. A fost o gură de aer proaspăt, am citit-o dând din cap şi aprobând la fiecare pagină, iar la sfârşit m-am întrebat de ce nu am scris-o eu. E cu adevărat o carte excelentă, iar antreprenorii din România au nevoie de ea! Peter, îţi mulţumesc!“ (Radu GEORGESCU, Founding Partner, GECAD Group)

Oricărui om inteligent i se poate întâmpla să dea dovadă şi de prostie. Întreaga lui inteligenţă, tot timpul şi toţi banii investiţi se duc în direcţia greşită, ca o locomotivă puternică îndreptându-se orbeşte spre dezastru. Tocmai de aceea avem cu toţii nevoie de cartea lui Peter H. Frank M-am săturat să fiu prost, o carte despre gândirea critică în afaceri, filozofie şi viaţă. O lectură recomandată nu doar prietenilor, rudelor şi colegilor de serviciu, ci – mai ales – ţie.“ (Joseph BOTTUM, eseist şi scriitor american autorul cărţii An Anxious Age).

PETER H. FRANK a absolvit Universitatea Georgetown, după care a fost, vreme de 12 ani, jurnalist specializat pe economie, semnând articole în The New York Times, apoi editoriale în The Sun şi The News Journal. Din 1996, a deţinut pe rând, în SUA, Mexic şi Europa, funcţiile de director de comunicare şi relaţii cu mass-media, director de vânzări, director de marketing şi director al departamentului de carduri bancare pentru corporaţii la MBNA America Bank şi Bank of America. În 2009 s-a stabilit la Bucureşti, devenind producătorul şi prezentatorul emisiunii The Frank Show al postului de televiziune The Money Channel. Un an mai târziu a fost numit director de marketing în cadrul trustului de presă Adevărul Holding. A ţinut numeroase cursuri şi prelegeri, în Marea Britanie şi nu numai, pe teme precum operaţiunile bancare, dezvoltarea produsului, vânzările, marketingul şi etica profesională. De asemenea, a ţinut cursuri de gândire critică, strategie şi redactarea materialelor de afaceri în cadrul Maastricht School of Management din România. În ultimii ani a publicat articole în Capital, DoR, Dilema veche, Esquire şi Elle şi a fost consultant pentru grupul Ringier România. Are în pregătire un roman, o carte de bucate şi o nouă incursiune în gândirea critică, adresată tuturor celor care vor să-şi îmbunătăţească viaţa şi afacerea.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here