Serviciile bancilor sunt de cele mai multe ori deficitare, dar atunci cand banca, prin ignoranta sau indiferenta angajatilor, iti blocheaza accesul la propriile lichiditati, timp de cateva zile la rand, aceasta situatie este fara doar si poate o eroare umana care trebuie corectata prin demiterea celor responsabili sau acordarea de despagubiri catre cei vitregiti de un drept fundamental. Ieseanul Viorel Haluga a fost o astfel de victima a Bancii Transilvania, dorinta acestuia de a-si scoate salariul de la aceasta banca fiindu-i blocata sistematic de ATM-urile montate la sucursalele din Piata Unirii, Alexandru cel Bun si Gara.
“Vineri, 8 aprilie, in jurul orei 16.30, m-am prezentat la bancomatul din Piata Unirii pentru a-mi ridica salariul de pe card. Am urmat pasii ceruti de ATM, mi s-a dat confirmarea de retragere si asteptam sa iasa banii, dar nimic. Am repetat operatia, dar ATM nu a eliberat nicio bancnota. O angajata a bancii a luat si ea act de aceasta situatie si a anuntat sec – “a cazut comunicarea!”. A doua zi m-am dus la sucursala din Alexandru cel Bun. Aceeasi operatie, aceeasi amabilitate a robotului, aceeasi mana intinsa degeaba. De asta data, bancomatul nu fusese alimentat de duduile grabite sa intre in week-end. De abia in aceasta dimineata am reusit sa intru in posesia salariului, la bancomatul de pe strada Garii, nu inainte ca acesta sa-mi ceara sa fac interogarea si cererea de retragere de vreo 3 ori, fapt pentru care mi-a luat un comision de 1,50 lei. Pe viitor ma gandesc daca sa-mi cer salariul pe flururas si sa-mi tin banii sub perna, macar asa voi avea acces cand vreau la munca mea”, a spus ieseanul.