Municipalitatea ieșeană va organiza luna viitoare o nouă sesiune de examinare a persoanelor fizice în vederea obținerii atestatului de administrator de imobile. Termenul limită de depunere a dosarului este 8 septembrie. Conform calendarului procedurii, pe 12 septembrie va fi afișată lista candidaților admiși pentru examinare.
Pe 15 septembrie va avea loc proba scrisă. Subiectele vor conţine întrebări din legislaţia stabilită. Evaluarea cunoştinţelor solicitanţilor constă în completarea unui test grilă cu 24 de întrebări din legislaţia în vigoare specifică asociaţiilor de proprietari şi a unui test – lucrare practică privind repartizarea cheltuielilor. Durata probei va fi de două ore. Din cele 24 de întrebări, candidatul trebuie să obțină minimum de 21 de puncte ca să fie declarat admis. Notarea răspunsurilor se va face cu un punct pentru fiecare răspuns corect şi cu zero puncte pentru răspunsurile greşite.
Pe 26 septembrie va avea loc interviul, care se va axa pe întrebări şi răspunsuri privind modul de punere în practică a prevederilor legislative specifice asociaţiilor de proprietari. Fiecare membru al comisiei va adresa cel puţin o întrebare candidatului. În urma acestei probe, membrii comisiei de atestare decid calificativul admis sau respins, după caz. Rezultatele finale vor fi comunicate pe 29 septembrie.
Hotărârile comisiei privind modul de desfăşurare a examenului pentru atestarea administratorilor de imobile și rezultatele obţinute de candidaţi vor fi afişate la sediul Primăriei Municipiului Iași (bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt, nr. 11), la sediul Serviciului Asociaţii Proprietari (Șos. Naţională, nr. 43) şi pe site-ul Primăriei, www.primaria-iasi.ro.
Marius GAVRILESCU