Casa Auto, companie patronata de omul de afaceri Bogdan Pițigoi, este prinsă în miezul unui nou scandal. Practicile în vânzări și orientarea față de client lasă de dorit mai mult decât la un bazar auto de mașini second hand.
Un ieșean, client fidel al celor de la Casa Auto, a cumpărat în cursul anului trecut un autoturism Opel caruia, dupa doar o săptămană, i s-a stricat sistemul de climatizare. De câteva luni bune, clientul Casa Auto încearcă să-și recupereze prejudiciul, cu atât mai mult cu cât mașina este în garanție pe o perioadă de cativa ani.
“I-am sesizat pe cei de la Casa Auto, dar timp de luni de zile au tot lungit-o, ba că nu au piesa, ba că or să dea comandă. În tot acest timp, mai ales din cauza temperaturilor scăzute din ultima periodă, nu am putut folosi mașina deoarece se abureau geamurile și nu puteam circula cu ea. În această perioadă de peste două luni de zile, nu am fost sunat deloc de cei de la Casa Auto, nici să mă anunțe că mi-au găsit piesa, nici să se ofere voluntar, așa cum este practica uzuală, să îmi dea mașină spre folosință până se rezolvă cu problema reclamată. În aceste condiții am fost nevoit să fac o reclamație la OPC. Aici, reclamația a trenat până în prezent, pe motiv că or să facă o investigație, dar nu și-au mișcat fundurile din birouri. Nu mi-a mai întamplat niciodată o astfel de situație, în care o firmă cu blazon să își bată joc pe față de proprii clienți la acest mod. Am avut o problemă similară cu cei de la Bras și în câteva zile au făcut rost de piesă, m-au sunat și, fiind pe litoral, au trimis piesa la reprezentanța lor din Constanța ca să îmi rezolv problema, dar la Casa Auto se pare că a rămas doar reclama, cat despre servicii de calitate nici nu poate fi vorba”, ne-a declarat Dorin Lazar, clientul Casa Auto.
Contactati telefonic, reprezentantii Casa Auto au recunoscut cu jumatate de gura faptul ca sunt in culpa, aruncand insa mare parte din vina pe furnizor.
“Departe de noi să nu îl ajutăm! Problema este ca la început anului s-a făcut o schimbare de importator de la Opel și mai durează. Acel modul nu era pe stoc la furnizorul Opel”, ne-a declarat Daniel Concea, reprezentant Casa Auto.
În acest caz, deoarece în ciuda oricărei bunavoințe nu s-a reușit o rezolvare amiabilă, ieșeanul se va adresa instanței.
Casa Auto Iasi, divizia auto a grupului Tester, este dealerul cu cele mai multe marci reprezentate din Romania: Mercedes – Benz, Dacia, Land Rover, Jaguar, Hyundai, Mitsubishi, Nissan, Opel, Honda si Mazda.
Radu SEICARU