Deschidere

Jecmaneala pe fata la Aeroportul Iasi. Trei lei pentru trei minute de stationare in parcarea aerogarii iesene

By Redacția

February 05, 2016

Un iesean a avut parte, in aceasta dimineata, de o dezamagire crunta vizavi de serviciile de la Aeroportul Iasi. Ajuns la aerogara ieseana, pentru a ridica un pasager, acesta s-a pomenit jecmanit de 3 lei pentru trei minute de stationare in parcarea cu plata din fata terminalului T3. Potrivit relatarii ieseanului, in afara parcarii mai erau stationate masini ale unor “smecheri” in fata carora paza aerogarii a inchis ochii, dar si vreo 9 taxiuri, usor peste numarul acreditat, ai caror soferi nu mai incapeau unul de altul, certandu-se ca la usa cortului. “Am ajuns in aceasta dimineata la Aeroportul din Iasi pentru a lua pe cineva care a ajuns cu cursa Blue Air de Bucuresti, la 8.10 minute. Desi era vorba doar de un minut pana la iesirea pasagerului din terminal, paznicii de la Aeroport m-au somat sa duc masina in parcare. Peste faptul ca semalizarea acceselor lasa de dorit, sau ca asteptarea mea intr-o zona care nu bloca pe nimeni se rezuma doar la un minut de stationare, m-am conformat si am dus masina in parcare. Numai bine ce m-am intors la terminal, ca in fata acestuia ma astepta persoana pentru care vernisem. Cat am facut de la terminal si pana in parcare, ne-am urcat in masina si am ajuns la automat, au trecut vreo 3 minute. La iesirea din parcare, m-am deplasat catre automatul de plata pentru a introduce un leu ca sa imi permita iesirea. Desi pe toate afisele scria ca sub o ora se percepe un leu, automatul mi-a incasat 3 lei ca sa imi permita deblocarea barierei. Am fost prin multe aeroporturi din tara si din afara, dar nu am avut parte nicaieri de o jecmaneala asa de mizerabila”, ne-a povestit Dan Brauer, in aceasta dimineata. In urma cu aproape 2 ani de zile, Aeroportul Iasi a dat in folosinta noua parcare pentru autovehiculele clientilor, pozitionata in fata Terminalului de pasageri T3. Parcarea, in suprafata de 8.136 mp, are o capacitate de 330 de locuri de parcare pentru autovehicule, si un sistem deficitar de taxare fata de care pe adresa OPC Iasi au fost inregistrate mai multe plangeri. “Sistemul de plata a parcarii este automatizat la Aeroportul Iasi si bonurile se emit automat, pentru parcarea efectiva, nu pentru timpul de parcare”, au precizat reprezentantii RA Aeroportul Iasi. Practic, una scrie pe bariere, alta iese pe gura angajatilor de la Aeroport. Nu este de neglijat faptul ca RA Aeroportul Iasi a încheiat anul trecut cu o cifra de 381.000 de pasageri. Cati dintre acestia, insotitorii lor sau rudele care i-au condus sau asteptat la venire, au fost jecmaniti in acest mod?