Indianca jefuita in cursa Wizzair de la Paris la Iasi. Pasageri devalizati de bagaje de catre angajatii companiei aeriene

0
97

Inca un incident mizerabil prin efectele sale vine sa confirme lipsa de profesionalism a angajatilor WizzAir si totala lipsa de siguranta a pasagerilor care calatoresc cu aeronavele companiei in cauza. Din relatarile martorilor, in cursul acestei dupa-amiezi, in jurul orelor 12.45, o cetateanca de origine indiana a fost lasata fara bagajele de mana in cursa Beauvais (Paris) -Iasi. Desi pagubita a sesizat acest lucru personalului de zbor, stewardesele nu au luat nicio masura pentru a o ajuta pe tanara sa isi recupereze bagajul furat, sau sa anunte personalul de securitate al Aeroportului Iasi.

Acest incident vine la cateva ore dupa ce zeci de romani au acuzat faptul ca li s-au confiscat bagajele in aerogara din Beauvais de catre personalul WizzAir.

Foarte multi dintre romanii care s-au imbarcat de la Beauvais spre Iasi au ramas fara bagaje, acestea fiind confiscate de angajatii Wizzair pe motiv ca depasesc in volum cu cativa centimetri, cu toate ca in suportul destinat acestei masurari incapeau fara probleme. In aceasta situatie, cei mai multi dintre calatori au fost nevoiti sa isi predea trolerele si gentile catre reprezentantii operatorului aerian, sa isi arunce din lucruri si restul de bagaj sa il puna in pungi de plastic. Circul in Europa de ani de zile, dar nu am vazut o asa de mare bataie de joc, un astfel de exces de zel intins la extrem. A fost un caz al unui cetatean care a murit cu dreptatea in mana in aeroport. Stia ca este corect si nu a vrut sa predea trolerul, asa ca a pierdut cursa”, a declarat Petru Cobal, unul dintre iesenii care s-au aflat azi in aeroportul din Paris.

Plangeri penale pentru WizzAir

Parte dintre pasageri au sesizat si comportamentul neadecvat al personalului de zbor.

O stewardesa, Larisa dupa numele pe care a prezentat-o capitanul, a somat mai multi romani sa ii prezinte buletinele, fara a-si motiva cererea, cu atat mai mult cu cat pasagerii se imbarcasera si implicit trecusera cu bine de toate filtrele de control. Mai mult, aceeasi stewardesa i-a impiedicat pe calatori sa isi schimbe locurile, in ciuda faptului ca familii intregi primisera locuri total diferite in aeronava. De exemplu, tatal statea cu copilul intr-un loc si mama in alt loc, lucru total nefiresc”, ne-a relatat un alt pasager WizzAir.

Parte dintre aceste aspecte semnalate se vor lasa cu plangeri catre companie, dar si in instanta.

Radu SEICARU

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here