Pe fata se declara interesata de soarta infrastructurii de referinta a Iasului, in fapt da dovada de demagogie si ipocrizie, aspecte definitorii pentru caracterul ei. Este cazul deputatei USR, Cosette Chichirau care, invitata la o dezbatere despre Autostrada Unirii – A8, si-a pierdut rabdarea dupa 10 minute si a parasit sala, prioritare fiindu-i niste probleme personale. “Doamna Chichirau și partidul (USR Iași) care mi-au cerut astăzi demisia din poziția de consilier al MT au venit la această ședință foarte montați să finalizeze Autostrada UNIRII-A8, doar că doamna a plecat înainte de concluziile finale pe care le voi susține luni la București. Mergem înainte!”, sustine Catalin Urtoi, consilier al ministrului Transporturilor. Atitudinea acestei insignifiante persoane, nu a trecut netaxata de ieseni. “Si cand ma gandesc ca am votat cu USR, deplasandu-ma cu masina vreo 400 de km. Nesimtirea nu are limite, indiferent de culoarea politica, dar atitudinea inexistentei Chichirau a pus cruce acestei formatiuni politice la Iasi”, a spus Florin Dascalu. “Sunt curios ce parere are Marius Bodea despre tovarasa de partid Cosette, asupra cererii ei legate de demisie. Macar sa-si arate tot USR-ul de la Iasi adevarata arama. Femeia asta cred ca este constienta ca din momentul asta, pentru ca pierde o mare si buna parte din electoratul iesean. O catea de femeie cu zero integritate si caaracter”, este de parere si ieseanul Ungureanu Cristian Gabriel. “Madame Chichi a semnat pentru alte autostrăzi, in condițiile in care singura finanțată de UE e A8, cea care vizeaza și orașul doamnei pe care nu îl reprezintă decât cu numele. Avem ieșence valoroase in Iasi și pentru Iasi, dar ea sigur nu e”, este convinsa si Elena Basoaca. Urmareste si pozitia Cosettei Chichirau despre Autostrada A8
“Mortaciuni politice” de Iasi Un alt iesean a tinut chiar sa faca un pomelnic al “mortaciunilor politice” de la Iasi. “Duduia Chichirău face parte din reprezentanți de Iași care freacă menta de pomană în parlamentul României. Sunt oameni care nu au ridicat un deget pentru Iași, precum deputatii Albişteanu Mihail – AUR, Berescu Monica-Elena – PLUSUSR, Cîtea Vasile PSD,Havârneanu Filip – USR, IvănuţăCristian-Daniel – AUR, Macovei Silviu Nicu –PSD, Muraru Iulian-Alexandru- PNL, Năcuţă Sorin – PNL, Ostaficiuc Marius-Eugen – PSD, Toma Vasilică – PSD,vKocsis-Cristea Alexandru –PNL sau senatorii Cristinel-Gabriel Berea – PLUS, Marius Bodea –USR, Diana Iovanovici-Șoșoacă -Independent AUR, Maricel Popa –PSD sau Laura-Iuliana Scântei –PNL”, este de parere Stefan Dodu. Participantii la intalnire au cerut Guvernului, Prim-Ministrului, Ministrului Transporturilor si Directorului General CNAIR un calendar clar, asumat, astfel încât să nu fie pierduti banii din PNRR pentru capetele din sectorul montan al Autostrăzii Moldovei, respectiv Târgu Mureș – Miercurea Nirajului și Târgu Neamț – Leghin. Pentru tronsonul Moțca – Ungheni, de care se ocupă Consitrans, proiectantul a dat asigurari că la începutul lunii august va exista varianta finală de traseu. Consitrans consideră că fazarea proiectului, respectiv Moțca – Lețcani și Lețcani – Ungheni, ar fi cea mai avantajoasă în acest moment. Această etapizare ar permite ca sectorul Moțca – Lețcani să fie scos la execuție în cel mai scurt timp. Marius GAVRILESCU