Clubul Tiki Village, una dintre cele mai imbatabile locatii estivale, ce apartine lui Alex Costea (patron Cafeneaua Piata Unirii), Badoi Razvan Stefanel Marin (administrator Intertranscom si dezvoltator imobiliar pe zona Miroslava), Butnicu Petru (actionar atat la Cafeneaua Piata Unirii, cat si la Antepriza Lucrari si Arte SRL si Compania Power Dreams) si Maxim Emil Nicusor (absolvent de FEEA si prieten cu Alex Costea), a avut o deschidere de sezon apocaliptica. Vineri seara, ziua in care a avut loc inagurarea, spatiul a fost invadat de 4000 de petrecareti- 3500 cu bilet si 500 cu invitatii, o capacitate enorm de mare pentru posibilitatile clubului. Un astfel de aflux neasteptat de clienti a condus la situatii pe masura. Cozile la toaletele pentru doamne au fost mai ceva ca cele ale barbatilor adunati in jurul celor doua animatoare zgribulite, motiv pentru care multe dintre doamne si-au invins pudoarea si au asaltat toaletele pentru barbati. Ospatarii au fost cei mai afectati de aceasta situatie, dat fiind numarul foarte mic al acestora in raport cu regimentele de petrecareti. Un alt aspect aflat in stransa legatura cu numarul mare de clienti a fost lipsa paharelor pentru bauturi, fiind o adevarata vanatoare a unui pahar, dar si muzica foarte nasoala, care nu a fost apreciata deloc de clienti, atat din punct de vedere tehnic cat si al prestatiei celor doi invitati- Adrian Eftimie și Dj Optick.
Chiar daca amfitrionii au aruncat un carlig de 500 de doze de energizante pentru primii 500 de petrecareti sositi, preturile au fost peste limita bunului simt, situandu-se undeva la nivelul cluburilor de fite din Mamaia. Astfel, o apa chioara la 0,33 ml a costat 10 lei, o doza de Coca Cola la acelasi gramaj- 8 lei, iar un Desperado la 0,4 ml, care in orice supermatket il poti lua cu 4 lei, la Tiki Village costa 14 lei. Basca, inainte de a ajunge sa scoti bani pentru a consuma astfel de flacoane, participantii au trebuit sa plateasca cate 35 de lei pentru biletul de intrare care nu includea nimic, in afara de acces. La un calcul grosso modo, rezulta un profit de 122.500 lei numai din bilete de intrare, la care se mai adauga cateva sute de mii bune din consumatie. Dat fiind cunoscut proverbialul apetit pentru consum al petrecaretului mioritic, dar si preturile raportate la cei 4000 de consumatori, este foarte posibil ca profitul net al primei seri sa fi fost de vreun milion de lei, cam cat doua vile cochete.
Radu SEICARU