Național

Elevii intră de astăzi în vacanța de vară. Vezi care este structura anului scolar 2015-2016

By Redacția

June 19, 2015

Elevii și preșcolarii intră de astăzi în vacanța de vară, potrivit calendarului aprobat de Ministerul Educaţiei, urmând să se întoarcă la şcoală pe data de 14 septembrie 2015. Absolvenții claselor a VIII-a, care au intrat cu o săptămână mai devreme în vacanță, vor susține prima probă a Evaluării Naționale, cea la Limba și literatura română, în date de 22 iunie. Elevii aparținând minorităților naționale vor susține examenul la Limba maternă pe 23 iunie. Proba la Matematică va fi susținută în 24 iunie iar rezultatele vor fi afișate în 26 iunie, până la ora 16,00. În aceeași zi, în intervalul 16,00-20,00, se vor depune contestațiile, care vor fi rezolvate în perioada 27-29 iunie. Rezultatele finale după contestații vor fi afișate pe 30 iunie. Structura anului şcolar 2015-2016

Semestrul I Cursuri – luni, 14 septembrie 2015 – vineri, 18 decembrie 2015 În perioada 31 octombrie – 8 noiembrie 2015, clasele din învăţământul primar şi grupele din învăţământul preşcolar sunt în vacanţă. Vacanţa de iarnă din anul şcolar 2015-2016 – sâmbătă, 19 decembrie 2015 – duminică, 3 ianuarie 2016 Cursuri – luni, 4 ianuarie 2016 – vineri, 29 ianuarie 2016 Vacanţa intersemestrială– sâmbătă, 30 ianuarie 2016 – duminică, 7 februarie 2016

Semestrul al II-lea

Cursuri – luni, 8 februarie 2016 – vineri, 8 aprilie 2016 Vacanţa de primăvară din 2016– sâmbătă, 9 aprilie 2016 – duminică, 17 aprilie 2016 Cursuri – luni, 18 aprilie 2016 – vineri, 17 iunie 2016 Vacanţa de vară din anul şcolar 2015-2016 – sâmbătă, 18 iunie 2016 –duminică, 11 septembrie 2016

Proiectul Ministerului Educaţiei mai precizează că în zilele libere prevăzute de lege, precum şi în ziua de marţi, 3 mai 2016, nu se organizează cursuri. De asemenea, în săptămâna 4–8 aprilie 2016 din semestrul al II-lea au loc activităţi extracurriculare şi extraşcolare, în cadrul programului numit „Şcoala altfel: Să ştii mai multe, să fii mai bun!”, având un orar specific.