Clienții EON vor trebui să folosească canalele de comunicare alternative pentru obținerea de informații și efectuarea de diverse operațiuni. De la transmiterea indexului, contractarea unui abonament de energie sau servicii, până la plata facturii, clienții pot rezolva totul fără să mai iasă din casă, prin intermediul E.ON Myline. Call Center-ul poate fi apelat la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366.
E.ON Energie România a luat decizia de a suspenda temporar activitatea magazinelor E.ON (Centre de Relații Clienți) începând de luni, 23 martie a.c.
Pentru a ramane in contact cu clientii, EON a pus la dispozitia acestora mai multe canalele de comunicare alternative:
- Call Center-ul la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu și rapid, informaţii utile legate de facturile de gaz/electricitate, 24/7. Totodată, consultanții E.ON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 08.00-20.00;
- Prin email la serviciiclienti@eon-romania.ro
- Prin contul E.ON Myline se pot efectua direct operațiuni legate de contul personal; Clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline
- Prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
- Prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România;
Mai multe detalii despre serviciile online puse la dispoziție de companie pot fi găsite accesând eon.ro/servicii-online.
Marius GAVRILESCU