NICHI Cristina Nichita, brandul de fashion din Iași cu o vechime de peste 25 de ani, se reinventează cu o nouă energie și oferă foarte multe surprize pentru Luna Cadourilor. NICHI a însemnat de la bun început curaj, iar faptul că a reușit să continue după mulți ani în care piața a trecut prin schimbări, debusolări și chiar prăbușiri ale brandurilor românești reprezintă încă o dovadă de curaj și autenticitate.
Fashionul se reinventează exact așa cum face și Femeia pe tot parcursul vieții ei. NICHI trăiește prin femeile care aleg să-i poarte ținutele și le însoțește pe tot parcursul zilei, pe tot parcursul anului, la toate evenimentele din viața ei, de 25 de ani. NICHI coase haine cu fir de iubire, iar anul acesta, în procesul de reinventare, s-a oprit atent asupra energiei, acesta fiind primul pilon al noii strategii dedicate frumosului. S-a plecat de la principiile cromoterapiei și potențarea chackrelor prin îmbrăcarea în culorile spectrului, cristaloterapie și geometrie sacră. NICHI Energy te ajută să te îmbraci cu intenție astfel încât să îți exprimi autenticitatea și să atragi manifestarea tuturor dorințelor și scopurilor tale.
NICHI ENERGY foloseste limbajul energetic al celor cinci elemente din Natură – Apa, Lemn, Foc, Pământ, Metal –, limbajul culorilor și al cristalelor pentru a exprima ENERGIE, dar și preferințele, scopurile și stilul de viață. „Să te îmbraci este un ritual conștient, ludic și care ne conferă încredere. Culoarea, această fermecătoare însușire a tot ce ne înconjoară, poate aduce în sufletul nostru bucurie sau tristețe, căldură sau nu, agitație sau liniște. Culoarea ne face să ne simțim mai aproape sau mai departe de noi înșine, iar de felul în care știm să o folosim depinde, în mare măsură, echilibrul nostru, liniștea interioară, bogăția trăirilor și starea de sănătate”, este convinsă Cristina Nichita, fondatorul brandului. Cu alte cuvinte, dacă ești o persoană care dorește să fie diferită de ceilalți, semnătura ta este CREATIVITATEA.
„Tot ce am construit în viaţa a fost cu oameni şi prin oameni”, mărturisește Cristina Nichita, care este și o susținătoare a tinerilor designeri. Ca urmare, conceptul de coopetition (alăturarea a două branduri în aceeași echipă, în aceeași industrie și în aceeași piață), al doilea pilon al reinventării NICHI, a venit firesc, la fel și colaborarea cu Elis Săvoaia, un designer tânăr, creatorul brandului Elisset. Este o tânără talentată, care și-a creat propriul brand de modă, de pe care vinde intern și internațional, iar acest aspect nu contravine cu nimic asocierii cu un nume cu experiență și greutate cum este NICHI.
Ideile inovatoare se regăsesc în cele trei colecții noi, Fearlessly Authentic, Fragile Like a Bomb și Golf. Fearlessly Authentic este colectia pentru femeia puternică și sensibilă totodată. În Fragile Like a Bomb, intalnim femeia ca o explozie. Explozie de iubire, de sensibilitate, calități care o potențează, o fac râvnită și intangibilă. Golf este o premieră, fiind o colecție creată pentru singurul resort cu acest specific din țară, Sun Garden Resort&SPA Cluj.
Al treilea pilon a pus focus pe femeile adevărate. NICHI a coborât haina de pe podium și a îmbrăcat femei adevărate, nu doar fotomodele în ședințe foto și prezentări de modă. Lor le sunt dedicate toate colecțiile, care pot fi văzute și pe noul site, creat cu o echipă de specialiști în e-commerce, care au pus bazele unor platforme on line de fashion extrem de mediatizate în piața românească și internațională.
Hainele NICHI sunt cusute de 25 de ani cu fir de iubire. Aceasta a fost inspirația noului concept de Haine Energetice. „Suntem mai mult decât materie, suntem ENERGIE atât noi, cât și realitatea cu care intrăm în contact. Hainele pe care le purtam sunt foarte importante pentru potențarea câmpurilor noastre pentru că sunt primele care intră în contact cu noi dimineața și ne însoțesc pe tot parcursul zile. De aceea ne-am gândit la Cristaloterapie, Cromoterapie si includerea Geometriei Sacre în tipare”, a conchis Cristina Nichita. . Antreprenor de 25 de ani în industria fashion, Cristina Nichita a creat brandul atât pentru România, cât și pentru toată Europa. Se spune că îmbracă femeile, dar de fapt îmbracă suflete prin energia pe care o transmite prin tot ceea ce face. Crede în frumusetea vieții, a credinței și a iubirii necondiționate, iar în cei 4 ani în care a fost deputat (2012-2016) a mutat activitatea dedicată vieții sociale, comunităților de copii și persoane cu dizabilități în atenția Executivului, propunând peste 80 de proiecte și implementând 25 dintre ele cu tot cu procedurare. Este speaker invitat la conferințele TED și mentor pentru tinerele antreprenoare din Iași, susține proiectele dedicate persoanelor cu nevoi speciale, fiind mereu alături de copiii cu autism, de cei cu sindrom Down ori de doamnele în scaunul cu rotile, fiind alături de galele Atipic Beauty încă de la lansare.
Aida POPA