Diversitatea acțiunilor cultural-educaționale, nivelul ridicat al evenimentelor, invitați speciali, inaugurarea primului cinematograf de stat după 1989, investiți strategice în spații de organizare, imagine şi prezentare au făcut ca tot mai mulți ieşeni şi nu numai să aleagă programul Ateneului din Iaşi.
O situație a biletelor vândute în ultimii ani se prezintă astfel:
- anul 2015 – 9.953 bilete anul 2016 – 19.631 bilete
- anul 2016 – 19.631 bilete * 4 luni Ateneul a fost închis
- anul 2017 – 31.163 bilete (o crestere de peste 350%).
La aceştia se mai adaugă peste 30.000 de participanți prezenți la cursuri, vernisaje, lansări de cărți, conferințe, evenimente închiriate şi/sau caritabile, acțiuni în unitățile de învățământ şi aer liber dar mai ales la spectacolele susținute în turneele din întreaga Moldovă şi străinătate. În anul 2018 – ținta este de 40.000 de bilete şi peste 80.000 de spectatori.
Aida POPA