Local

Angajatii British American Tobacco si-au batut joc de mii de fumatori din Iasi. Campanie tinuta cu 10 brichete si 10 pachete de tigari

By Redacția

October 31, 2016

Fumatorii ieseni de tigari din gama Pall Mall au fost folositi in acest an pe post de cobai activi. Sub indemnul campaniei “Mereu mai mult”, nu s-a urmarit decat satisfacerea nevoii de profit pentru compania British American Tobacco, cea care comercializeaza acest tip de tigari in Romania, oferindu-se la schimb o mare bataie de joc fata de fumatorii care au incercat sa dea curs regulamentului campaniei-concurs. Mai multi fumatori din Iasi s-au declarat contrariati si revoltati, totodata, de lipsa de seriozitate a celor de la British American Tobacco si i-au acuzat pe angajatii companiei ca folosesc in interes personal premiile din campanie, sustinand ca este inadmisibil sa vii intr-un oras ca Iasul cu 10 brichete si 10 pachete de tigari si sa spui ca sustii o campanie cu premii. “In ultimii ani, concursurile “organizate” de companiile producătoare şi distribuitoare de tutun par a fi o bătaie de joc. Înainte găseai în pachet o folie pe care scria dacă ai câştigat sau nu ceva. Acum, trebuie să trimiţi SMS-uri, să primeşti SMS-uri, să scrii pe Internet… si, la 100 de coduri, „câştigi” 4 brichete. Culmea! Nici pe alea nu le poţi ridica de la centrele de acordare a premiilor, pentru că cei de acolo nu le au! Am câştigat 4 brichete la Pall Mall şi, când am mers să le ridic dintr-o benzinărie Mol, mi s-a răspuns că nu au premii, deoarece distribuitorul (angajatul British American Tobacco) nu le aduce decât periodic câte 10 pachete cu ţigări şi 10 brichete, pe post de premii!”, a declarat Sorin Balan, unul dintre iesenii care, desi catigatori ai unor premii puse in joc de compania de tutun, nu poate beneficia de ele. „Daca castigam masina aia pusa in joc, oare tot asa imi spuneau, ca nu o au?”, este intrebarea retorica a unui alt iesean. „Da, la benzinaria Moll din Podul de Piatra nu mai avem niciun premiu, dar la cea din Bucium avem 47 de brichete disponibile…Agentul nostru nu a facut aprovizionarea acestor puncte din care pot fi ridicate premiile dar, garantam faptul ca in cursul acestei saptamani, pe miercuri sau joi, se va reface stocul de premii”, a fost reactia operatorului British American Tabacco, abilitat sa preia contestatiile legate de derularea campaniei. Radu SEICARU