17 companii românești au pus bazele programului #VreauOnline, care ajută magazinele fizice afectate de pandemia de coronavirus să se relanseze prin vânzări online

0
95

Pentru a facilita tranziția în mediul online a magazinelor fizice afectate de pandemia de coronavirus, 17 companii de top cu experiență în servicii pentru comerțul online, au pus bazele inițiativei #VreauOnline, un program care oferă training gratuit și servicii specializate de transformare digitală. În cadrul programului, comercianții primesc sprijin și reduceri la pachet pentru servicii precum: crearea unui magazin digital, promovare prin marketing digital, procesare automatizată de comenzi, împachetare și livrare de colete, plata cu cardul, facturare și toate serviciile adiacente de eCommerce.

Printre membrii alianței #VreauOnline se numără: Blugento (platforma românească de eCommerce pentru construirea magazinului digital), Frisbo (cel mai popular serviciu românesc de procesare automată a comenzilor), FAN Courier (liderul serviciilor de curierat din România), Banca Transilvania (bancă dedicată afacerilor mici și mijlocii românești), Retargeting.biz (servicii automatizate de marketing digital), SMSO (platforma integrată de servicii de comunicare prin SMS), TargetWeb (servicii avansate de SEO și optimizare), Newsman (cel mai mare serviciu de email marketing din România), MOCAPP (platformă martech de influencer marketing), Zea (agenția de marketing digital specializată pe eCommerce), Canopy (companie românească expertă în PPC advertising), Eliade Rotariu (autor, trainer și manager de business), Pluriva (sistem ERP integrat pentru gestiunea și automatizarea fluxurilor de back-office din eCommerce), SmartBill (cel mai folosit soft de facturare și gestiune de pe piața locală), Vivre (cel mai popular site de home & deco, deschis acum ca marketplace și altor comercianți), Total PR (agenție de comunicare cu experiență în promovarea afacerilor online), Salesfox (echipe de vânzări on-demand, un produs Neogen).

“Scopul alianței noastre e de a pregăti comercianții pentru <noua ordine a comerțului>, care ne împinge vrând-nevrând spre vânzări online. eCommerce-ul crește deja de mult timp, motiv pentru care am și adunat specialiștii în acest domeniu, însă provocarea cauzată de coronavirus vine cu noi oportunități: creșterea cererii consumatorilor de a cumpăra online. Magazinele au nevoie să se adapteze rapid prin lansarea unui shop online, promovarea prin marketing digital, administrarea în siguranță a stocului și procesarea de comenzi după norme noi, să livreze rapid și economic și să-și automatizeze toate procesele, de la facturare și urmărire a coletelor până la administrarea retururilor, protejându-și în același timp personalul și afacerea”, explică Sandu Băbășan, fondator Blugento, în numele alianței #VindemOnline.

“Automatizarea comenzilor este ceea ce facem de ani de zile, însă acum mai mult ca oricând trebuie integrat comerțul cu toate uneltele digitale disponibile. Prin alianța #VreauOnline am reușit pentru prima dată să oferim toate serviciile într-un pachet unic pentru comercianți. Fiecare dintre partenerii noștri au acceptat să ofere promoții masive la produsul comun pe care-l oferim, pentru a face cât mai ușor pentru magazinele fizice să facă tranziția spre o activitate de vânzări pe Internet”, adăugă Bogdan Colceriu, fondator Frisbo.

Reprezentanții inițiativei #VreauOnline anunță primele două workshop-uri gratuite programate pentru luna aprilie, transmise live prin website-ul alianței https://vreau.online/:

28 Aprilie, 08:00-09:00 Morning Login Workshop cu tema “4 servicii de care ai nevoie ca să-ți lansezi magazinul online”

30 Aprilie, 08:00-09:00 Morning Login Workshop cu tema “Cum să-ți promovezi noul magazin online”

Proprietarii magazinelor fizice care vor să învețe despre cum să-și lanseze propriile afaceri eCommerce pot să se înscrie gratuit la workshop-uri și să beneficieze automat de promoții pe https://vreau.online/.

Despre #VreauOnline

#VreauOnline este o inițiativă a industriei de eCommerce din România care sprijină mutarea comercianților cu activități offline în online.

Aida POPA

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here